30 Day Project – Conclusion

This is goodbye everyone, the final post! A special edition with a very special ending, so please read it till the end.

Trebuia să scriu postul acesta acum câteva luni, dar am tot amânat. Am zis totuși că trebuie să fie scris înainte de a închide blogul, așa că împușcăm 2 iepuri dintr-un foc :).

Proiectul de 30 de zile în care făceam poze zilnic, a fost mai degrabă un proiect de vro 24 de zile, în restul am tras chiulul… Exceptând faptul că am ratat câteva zile, pot să zic că a fost totuși un success. M-a scos din casă în câteva zile și la câteva ore la care nu mă așteptam să ies afară și am învățat una alta despre fotografie, which was the whole purpose. Totuși, au fost și probleme, amânam mult alesul pozelor, și mai trăgeam chiului, așa că abia acum am apucat să le pun sus pe toate.

Cea mai mare problemă totuși a fost că am descoperit ieri că SD-ul pe care erau pozele s-a stricat. :(( noooooo… s-au dus vre-o 5-6 dintre zile (și pozele de la Gălăciuc în același timp). E posibil să le mai am undeva backed up, dar nu cred, încă n-am dat de ele. Așa că scuze tuturor, mai ales celor cărora le-am promis pozele de la Gălăciuc… happens… moving on.

Proiectul în schimb mi-a plăcut, și drept să spun au mai fost câteva proiecte de 30 zile similare (mai mici… personal projects de altfel…) pe care le-am făcut / m-am apucat de ele. Cea mai mare diferență față de cel cu pozele = de data asta chiar am un calendar unde bifez zilele, and it works : ). E chiar drăguță metoda, și foarte fain motivațională, mai ales pentru lucruri mici care vreau să le schimb în viață.

Menționez din nou că tehnica nu-mi aparține, este preluată de la Matt Cutts, care poate fi văzut la ted aici: http://www.ted.com/talks/matt_cutts_try_something_new_for_30_days.html. Go there, he can explain the deal much better than me.

The album is here, deși sunt puține poze noi.

The important part.

Toate bune și frumoase, blogul se închide. Da… vă salut pe toți, ați fost cititori superbi! Nu vă voi da statistici, că nu contează, contează că au trecut pe aici prieteni buni d’ai mei și că m-au susținut și mi-au dat motive să scriu.

PS. Ați vrea voi… blogul se mută doar într-o locație nouă. New design & everything, hope you like it. Get the details over there!

http://thescrambledbit.com

~ by Laserbeam on October 2, 2011.

One Response to “30 Day Project – Conclusion”

  1. Jeeez m-ai speriat putin :))

Leave a Reply

 
