Denmark, here I come!

Se zice că nu ști ce ai de valoare până nu-l pierzi. Well, e aproape, nu ști ce ai de valoare până nu ști că-l vei pierde.

Dragii mei cititori, prieteni, părinți și soră, de mâine nu vă mai văd in real life pentru muuuult timp :(, și de câteva săptămâni mi-am dat seama cât de mult m-ați ajutat toți să ajung unde și cine sunt acum. Știu că mă întorc, și că messu, mailu, feisbucu, skypeu și blogu (și poate și tweeteru la un moment dat…) stau tot timpu la îndemână, dar tot faptul că nu voi mai ieși la un suc cu voi m-a făcut să-mi dau seama cât de tari sunteți toți! Thanks guys!

Da, aștept faculta, da it will be awesome, și sper să am ce povesti atât când mă întorc cât și aici, pe bietu’ blog uitat de lume.

Hai, e post scurt, mă grăbesc… vor mai fi pauze cu internet pe traseu în care sper să mai scriu una alta.

PS. Despre 30Day photo project și Gălăciuc tot n-am apucat să fac nimic, nici să scriu nici să pun sus pozele. Sper să rezolv și cu asta repede :D.

~ by Laserbeam on August 20, 2011.

4 Responses to “Denmark, here I come!”

  1. Bafta Cata!>:D<

  2. Take care Cata!! Si asteptam vesti de la tine! *hugs*

  3. Ce dracu mă… să vezi câți prieteni o să-ți faci în Danemarca…Poate vin și eu pe acolo peste vro doi ani.

    Alex

  4. Bft acolo!

Leave a Reply

 
