Games of the Net – Impasse

N-am mai scris de ceva vreme, și spre surpinderea mea am cititori care mă cheamă înapoi la lucru. Mulțumesc tutori pentru feedback, chiar dacă din când în când e numai o împingere de la spate, mersi! În altă ordine de idei, un puzzle scurt pentru voi azi: Impasse.

Impasse (link)

  • Class: puzzle
  • Playtime: ~15 minutes
  • Catchy feature: simple controls, nice difficulty
  • Controls: arrow keys

Impasse e un joc simplu care îți dă controlul unui… hmm… plus alb într-un cerc?… care trebuie să traverseze un ecran de capcane. Jocul începe direct, are un tutorial de 1 secundă și introduce toate elementele de gameplay într-un ritm ideal.

Pe lângă elementele foarte simple și ușor identificabile în cadrul jocului, ce-mi place la un puzzle game bun, e că nu te grăbește. Sunt puzzle-uri care îți impun o limită de timp, sau îți dau task-uri de timing și de tocit tastele în viteză. Nu și aici, toate elementele jocului se mișcă de-odată cu tine, în funcție de direcția în care te deplasezi. Spre ultimele nivele, lipsa timpului limită chiar m-a făcut să stau să gândesc cam tot nivelul de dinainte (mă rog… mulți pași).

Totuși, cel mai plăcut element al acestui mic flahs este minimalismul vizual. Tranzițiile între nivele sunt simple, deplasările pieselor sunt realizate cu succes, suprinzător de atractiv de privit.

Have fun everyone, nu durează mult. Mâine-poimâine mai vine un Games of the Net ceva mai masiv (acuma e târziu, sper să apuc mâine să-i fac un review ceva mai serios).

PS. Îmi cer scuze pentru toți cei care urmăresc albumul de pe picasa cu proiectul de 30 de zile cu poze. Da, încă mă țin de el, azi (mă rog… ieri că e trecut de 12) a fost ziua 14 și încă mă țin destul de bine pe picioare. Am ratat doar o zi până acum (12) :(( dar apuc eu să filtrez zilele astea pozele făcute până acum și mai umplu puțin din acel album.

O noapte superbă tuturor în continuare, și zile mai răcoroase!

~ by Laserbeam on July 16, 2011.

2 Responses to “Games of the Net – Impasse”

  1. Nu ai si un link catre el?

Leave a Reply

 
