BAC – part 1 done!

Whooooaaaaahhh!!! YES! S-o dus bucata 1 de bac. Din fericire o venit singuru text care chiar speram să pice (Iona), și din fericirea celor care nu vroiau Iona, era la alegere între texte dramatice… Mă rog, nu dau multe detalii aici că n-are sens… gugăliți voi subiectu, că îl nimeriți sigur. Nu despre subiect vreau să scriu, că dară am scris deja 3 ore despre el… mi-o ajuns.

Ce-i mai tare despre bac, e să observi cum se strică pe rând toți elevii de a 12-a and they go CRAAAAZY!!! (așteptând bacu… și după bac). V-aș da și exemple din timpu bacului, da în afară de un tip din sală care o întrebat dacă la subiectu III trebuia să scrie despre titlu și autor… o fost uneventful examenu.

First stop… înainte de bac.

Cel mai interesant aici e să observi posturi pe facebook, status changes, tweet-uri et (bine… la tweet-uri admit că nu m-am uitat… și nu prea am la cine să mă uit de altfel). Știți voi…

  • Mane e BAC :)) MA JOC!
  • da doamne-ajutaaaa doamne-ajuta
  • Bafta la BAC
  • mai esteeee pan la bac
  • și evident… chiar și statusul meu care i-a torturat pe jumate din colegi cel puțin: pentru toți cei stresați… + link către un countdown pân la bac (45812 seconds left!!!)
  • etc.

Promit că nu vă mai chinui așa înainte de mate… am și metode mai dure :D.

Dar probabil cel mai interesant aspect al acestui mare examen a fost dublarea/triplarea numărului de conversații distincte pe mess dintr-o zi. Înțeleg mă oameni buni, vă ajut… n-am nimic împotrivă… da nu mai răspund a 4-a oară la aceeași întrebare din partea ta, ai înțeles!?

Un alt side effect superb, se numește împrășterea de zvonuri. Toată, toată lumea pretinde că știe subiectele de dinainte… și cei care nu pretind, întreabă… până le zice cineva… pst… vezi că pică Moromeții… și mușcă! Chiar oameni buni… nu sunteți dispuși toți să-mi dați niște arhive de mess / facebook? sau nu vrea cineva mai plictisit decât mine să facă niște grafice frumoase cu zvonurile de bac care se împrăștie pe mess / facebook? Cred că ar ieși niște animații betiale! PS… *cough* nu pretind să *cough* fi știut *cough* subiectu de *cough* dinainte *cough* da asta am vrut să pice =))))).

Acum… după română… silence… nimeni nimic… 1 singur status legat de bac în listă. Știu că încă e devreme, și mâine iar o să explodeze toată lumea înainte de Mate (sau Isto…). Oare doarme toată lumea? Might be… well have a nice sleep then guys!

~ by Laserbeam on June 27, 2011.

Leave a Reply

 
